nittonde, så nära.

publicerat i
Lovade att återkomma med dagens fotoutmaning och uppdatering av helgen. Det blir bara dagens utmaning, sängen lockar alldeles för mycket för att göra ett utlägg om denna augusti helg! Det får bli imorgon istället, kommer även då visa hur jag lyckats med mina veckomål och sätta upp några nya!
 
19 augusti
- närbild -
 
 
Inte helt oväntat blir det en närbild på min älskade lilla pojke. Han är en äkta skönhet! Tycker det är fascinerande att efter två år så är jag lika "kär" i den här lilla killen som när jag fick se honom för första gången. Helt fantastiskt.
 
1. Dagen... | 2. Gammal och ung | 3. Porträtt | 4. Djur | 5. Något jag fått eller ärvt | 6. Min favoritplats | 7. En hörna av trädgården... | 8. DIY | 9. Frukost | 10. Favorit i garderoben | 11. Entré | 12. Längs vägen... | 13. Mitt kök | 14. Livsviktigt | 15. Detaljer | 16. Från ovan | 17. Drömresa | 18. Färger | 19. Närbild | 20. Doft | 21. Hobby | 22. Stilleben | 23. Ta tillvara på... | 24. Landskap | 25. Min stil | 26. Det käraste jag har | 27. Soffbild | 28. Hösttankar | 29. Jag | 30. Familj | 31. Glädje |
 
Vi hörs imorgon. Sov gott fina ni, vilka ni nu är? Skriver som min vän Linnéa gjorde på sin blogg igår, skulle vara kul om ni lämnar en kommentar! Är många som går in och läser varje dag men ingen aning om vilka!:-)
 
Kram Emy

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kristin:

Kram & god natt :)

Svar: Hoppas du sov gott!:-) hihi
Emy Selander

2:a kommentar, skriven , av Jenny:

Jag tittar in ibland, men vad hände med dig i backluckevagnen? Du har inte jobbat på hela sommarn, tråkigt! Kram :)

Svar: Kul Jenny!:-)Blev helt enkelt inte av att jobba på bakluckan! Synd men nästa år så ses vi där igen!;-) kram!
Emy Selander

3:e kommentar, skriven , av Carolin:

självklart är jag en av dom som kikar in,men det vet du ju redan =P

Svar: Jo, det vet jag!:-) Och det är jättekul att du fortsätter med det också! Så du inte tycker att din gamla svägerska har en sjuuukt tråkig blogg!:-P
Emy Selander

4:e kommentar, skriven , av jennie:

Jag läser din blogg då och då! :)

Kommentera inlägget här :