Julen är här!

publicerat i Juletid;
Ja, lite julkänsla har infunnit sig. Granen är klädd, nästan alla julklapparna inslagna och det är små tomtar utställda lite här och där!
 Det känns faktiskt mysigt med jul och inte alls så sorgligt som jag trodde, men jag försöker att inte tänka på det. Jag kan dock inte lova hur morgondagen blir.
 
Just nu försöker jag få lite fint här hemma efter morgonens lek, samtidigt som jag försöker få lilleman att sova middag och göra mig fin för lilla julafton hos M:s mamma ikväll. Inte lätt att göra så mycket på en gång!
 
Matilda min fina vän och Adrians gudmor var här på förmiddagen. Jag önskar verkligen att vi kunde träffas mer än vad vi gör men det är svårt när vi bor så långt ifrån varandra. Förhoppningsvis blir det ändring på det inom en relativt snar framtid!
 Adrian fick så fina julklappar. Både duplo-lego och superfina kläder från polarn och pyret! Generös gudmor må jag säga. Lägger upp en bild senare på min lilla herre i finkläder!
 
Nej, nu måste jag skynda mig!
 
Kram
/ Emy
 
 

Kommentera inlägget här :