Fotoutmaning. andra maj. liten

publicerat i Fotoutmaning maj 2013;
 Temat för dagen är liten, och här är någon som verkligen är liten. Lilla, fina Cornelia.
 
| 1. Snapshots | 2. Liten | 3. Hjärta | 5. Sovrum | 6. Ett tips! | 7. Drömmar | 8. Nära | 9. Om jag vore en färg | 10. Lunch | 11. Mina blogg-tips! | 12. Som liten | 13. Kvällen | 14. Rofyllt | 15. Kök | 16. Pasteller | 17. Min kära vän | 18. Morgonljus | 19. Minns | 20. Nära hjärtat | 21. Under mina fotsulor | 22. Familjen | 23. Från min soffa | 24. I blom | 25. På min tallrik | 26. När ingen ser | 27. Porslin | 28. Förälskelse | 29. Ballong | 30. I framtiden | 31. Här är jag! |
 
Jag är med i en fotoutmaning som ingenvanligdag fixat, ett väldigt roligt sätt att få lite inspiration i fotandet och bloggandet!
 
Kram
/Emy

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Carolin:

Så fin min lilla ♥

2:a kommentar, skriven , av Sanna:

En sån söt liten tös!Den här fotoutmaningen låter spännande! Kanske man ska haka på. Jag är ju dock ganska ny på det här med insragram så jag vet inte riktigt hur man gör:/

Svar: Gör det Sanna! På instagram kan du söka på hashtag: "fotoutmaningmaj2103" Då kommer du bland bilderna få fram en lista på vad det är för tema varje dag. Sen tar du din bild med det temat och lägger ut på instagram, som kommentar skriver du #fotoutmaningmaj2013 !
Emy

Kommentera inlägget här :