En bra dag!

publicerat i Livet jag lever;

Idag vaknade jag med känslan av att livet är fantastiskt!
En väldigt stor grej för mig, jag kan inte påstå att jag känt så särskilt ofta på sista tiden. Inget speciellt med den här dagen egentligen, det är bara att jag har känslan av att allt blir bra till slut.
Jag kanske hade någon fantastisk dröm som jag inte minns nu. Vem vet? Men otroligt härligt att känna som jag gör just nu. Det kanske har gått över till imorgon men då vet jag i alla fall att det kommer komma fler dagar när jag mår som idag.

Snart ska jag packa in mig och lilleman i bilen för en tur hem till Linnea och Wilma. Den här onsdagen är det verkligen inget fel på!

Kram
/Emy

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Carolin:

Hade du kanske plussat den morgonen? =) Underbara lilla räka! Vi längtar och har väntat länge på dig <3 /faster

Svar: Hade kanske det ja;-) hihiNu är det halvtid, hoppas andra halvan går lika fort!:D<3
Emy

Kommentera inlägget här :