En torsdag.

publicerat i Livet jag lever;
Efterdyningar av gårdagens magsjuka har hållt mig hemma idag men har mått betydligt bättre så jag hade energi nog att rensa lite i garderoben. Undan med de vintrigaste och murrigaste kläderna, fram med lite vårigare! Känns alltid så fint när man städat i garderoben. Jag är ju en sån här allt eller inget människa så emellanåt är det KAOS i garderoben och då mår jag lite illa men nu är det vackert igen. Och varje gång tänker jag, den här gången ska jag hålla den här ordningen jag nu skapat. Brukar funka ett tag men sedan är jag tillbaka i gamla, läs dåliga, vanor igen. Jag antar att det kan appliceras på lite allt möjligt i mitt liv. Men jag accepterar mitt lite udda beteende och bestämmer mig för att det inte är viktigast i världen att ha ordning på precis allt.

- Morgonfoto <3 -
Vi har myst lite här hemma på kvällskvisten med varm choklad och varsin dumleklubba(jädrar så gott!). Vid lillemans läggtid är det som vanligt massvis med bråk innan pyjamasen åker på. Trots är inte alltid att leka med, tur att ungen är så nedrans söt och rolig mellan trotsen!
- Berättar ingående om hur man fiskar haj -
Imorgon blir jag hemma från jobbet igen eftersom magsjukan höll i sig idag med, inget man vill smitta 18 sjuka människor på en vårdavdelning med direkt. Men på eftermiddagen drar vi till huvudstaden för en krogshow med Magnus Uggla på Hamburgerbörs. På lördag blir det Yasuragi och på söndag lunch med mormor och storebror. Lillskrutt spenderar helgen hos farmor som alltid är så himla snäll och ställer upp och tar hand om vårt gryn när det behövs!
Hoppas ni får en trevlig helg allihop.
Kram
/Emy

Kommentera inlägget här :