Helg och förkylning!

publicerat i
I lördags var vi ju som jag nämnde tidigare på dop för lille Aron i Valö kyrka. Superfint ordnat och det var en jätteduktig tjej som sjöng kärleksvisan. Den sjöng Matilda på Adrians dop också, den är så otroligt fin! Så jag fällde nästan en liten tår. Aron var jätteduktig och såg så söt ut i sin lilla dopklänning.
 
Känns häftigt att jag går på dop för min vän från högstadiets son. Lite skillnad mot hur vi "umgicks" förr. Då snurrade snacket alltid om killar och fester, typ. Nu har man varsin liten guldklimp som allt kretsar kring när vi ses:-) Tack Sandra, Jonathan och Aron för ett fint dop, det gjorde ni bra!
 
- Aron och prästen -

- Trött blir man efteråt -

I lördags kväll började både jag och Adrian känna oss förkylda, kliande hals och rinnande näsa. Och på söndagen vaknade vi ännu mer förkylda såklart. Men det blev jobb för min del på eftermiddagen, men inte var det kul med feberfrossa direkt. Men vad säger man: "Plikten framför allt!"
 
Idag har vi varit lediga och myst hemma. Helst hade jag velat ligga under täcket hela dagen men när man har en 2-åring ska man inte räkna med att han blir lika sänkt som jag av en förkylning. Det var bara ut och leka. Men frisk luft är nog ganska bra ändå, kände mig faktiskt bättre när vi kom in. Håller tummarna för att vi blir friska fort, avskyr att vara sjuk!

- utelek i sandlådan -
 

- Race med mosters gamla "motorcykel" -

Ikväll trotsar jag förkylningen och drar med mig Linnéa och mamma på en företagspresentation av forever living products. Blir lärorikt och mysigt tror jag :-)
 
Vi hörs snart igen
Kram Emy
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sandra:

Tack själv hjärtat!!

Kommentera inlägget här :