Ikea och akupunktur..

publicerat i Livet jag lever;

Idag är det måndag igen, veckorna går trots allt väldigt fort. 1 oktober, jag kan inte riktigt ta in att sommaren verkligen är över. Stuvade undan alla sommarkläder i helgen, kändes lite sorgligt för jag har ju knappt använt dem i år! Men jag säger som alla andra: hösten är mysig också! Tända ljus och stickade kläder.

Idag har jag varit i Uppsala med Stina, Linnea och lilla Wilma. Egentligen skulle jag åka ensam och gå på akupunktur. Men vi åkte in hela gänget och gick på Ikea innan. Farligt ställe, man gör av med alldeles för mycket pengar!

Efter Ikeabesöket åkte jag till Dr Pan för akupunktur. Så otroligt häftigt! Han tog en snabbtitt på min tunga och mitt öra och konstaterade vad jag hade för problem. Han satte nålar lite överallt och jag kunde verkligen känna hur de verkade! Blir ett besök igen på måndag.

Nu på kvällen var det föräldramöte på Adrians förskola, kul att träffa lite föräldrar och höra lite info om verksamheten.

Nu sitter jag med min älskling och tittar på vår favvoserie: six feet under, snart blir det sängen!

Den här veckan känns som den kommer bli bra, skönt att känna så för en gångs skull:-)

Kram på er
/ Emy

Kommentera inlägget här :