Mysdag

publicerat i Min skatt;

Idag börjar jag inte jobba förren klockan 17, så då passar jag och min lilla ängel på att mysa lite hemma, känns som det var så väldigt länge sen vi gjorde det. Jag har jobbat så mycket på sista tiden och en halvledig dag är inte helt fel.Lite senare ska vi handla och hälsa på Linnéa och magen en stund. Men snart är det -Linnéa och bebis- vi hälsar på, och vi längtar så!

Jag har börjat träna(läs ska) och äta med Olga Rönnberg(Mammafitness, Pt online), vilket jag tycker går riktigt bra hittills! Skönt att ha kommit in i "kostdelen" och den här veckan ska jag få ett träningsprogram. Måste erkänna att jag är lite nervös inför det(kommer jag klara av att träna hårt??). Men innerst inne tror jag att det kommer gå bra även om det såklart kommer vara jobbigt! Vill man få en vältränad och välmående kropp så måste man ju kämpa lite också!

Nu ska jag gå och leka lite med Adison, vi har tagit fram lite duplo till honom, mäkta populärt!



- världens finaste lilla kille -
- världens finaste lilla kille -

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av emiliabrantedal:

Guh så söt han är

Kommentera inlägget här :