Hektisk dag!

publicerat i
Idag känns det som jag hunnit med massor med saker!(För en gångs skull)
Jag gick upp med Mattias vid 6, åt lite lätt och körde sen igång med onsdagens träningspass! Var klar närmare 8, då hade även lille skrutt vaknat. Vi åt vår sedvanliga grötfrukost med ägg och sen bar det av ut på en powerwalk i det(äntligen!) superfina vädret. Lyssnar just nu på 3:e boken i twilight serien, tycker det är mycket skönare att lyssna på en bok än musik, jag blir mest stressad av att gå i takt!
 
- Bara Adison kan vara så här söt på en förmiddagspromenad -
 
När vi kom tillbaka från vår promenad satte vi i oss lite lunch och åkte sen till Östhammar.
Jag vaxade armhålorna på Beauty for both, gjorde ont men inte så ont som jag hade trott! Det var ju bra åtminstonde:-)
Under tiden hade min pappa hand om Adrian, de gick runt lite på sjötorget och tittade på saker.
När jag var klar gick vi till Björkmans och tog en kopp kaffe, lilleman fick en glass av morfar.
 
Efter Östhammarssvängen gjorde jag rabarberkräm och kokade en burk kondenserad mjölk till en tårta(Kokar man en burk i 2½ timme blir det som kolakräm!) som vi ska ha på midsommar tänkte jag. Adrian fick leka i vasken medan jag grejade.
- Roligt att plaska med vatten! -
 
Och efter det åkte vi hem till Frida i Öregrund och hälsade på ett slag, alltid lika mysigt hos Frida och barnen:-)
 
Och nu har vi avslutat kvällen med en cykeltur och Adrian har badat för första gången i vårt nya badrum, mycket uppskattat!:-)
 
Så jag känner ändå att jag har hunnit med en del idag, imorgon ska vi antagligen åka och hälsa på Linnéa och lilla Wilma<3
På kvällen blir det lite midsommarfirande med min syrra och hennes kille, gullegos Alex, mormor, mamma & pappa + vi såklart:-) Ska bli skoj!
 
Hoppas ni får en bra midsommar allihop!
Kram på er
/ Emy
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :