En helt vanlig tisdag

publicerat i
Jag brukar alltid gnälla om att vardagarna är så tråkiga, inget speciellt att göra, är man ledig själv jobbar alla andra osv. Men nu tror jag att det är dags att tänka om, en tisdag kan också vara härlig! Bara att få sitta med världens busigaste och sötaste unge och äta grötfrukost kan vara fantastico! Och för att lägga till lite mer av kryddan "pretto" så gick jag och köpte en bukett blommor till min man, det kan han behöva tänkte jag.

Överhuvudtaget har jag lite "blomhysteri" just nu, det är ju bara såååå fint(läs pretto igen!!) med snittblommor. Fick en jättefin bukett av Linnéa och Marcus när de var här och åt middag i söndags, men tyvärr började några delar av den att vissna. Så jag gjorde om lite, knipsade av några blommor och la i en skål vatten och liljan fick stå i en hög vas med några gröna blad, tjusigt blev det med blommor överallt!





- Min lilla grötälskare -






- Buketten Mattias fick av mig, rätt fin faktiskt om ni frågar mig! -



 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linnea:

Men underbara bilder! :)

Jag har oxå fått lite knäpp på blommor! blommor ÖVERALLT! :) så sjukt underbart nu när de är sommar på riktigt och man kan gå ut och plocka till och med! :)

<3

Kommentera inlägget här :