Vi hade i alla fall tur med vädret... Eller?

publicerat i
What's up med vädret? Kan det bli ostadigare undrar jag? Här går man runt och ska försöka ha semester: bada och sola, men inte vill vädergudarna det inte. Baaaah... Jag blir så trött! Så jag spenderade den här dagen med att jobba istället för att ha semester, behövdes lite extra folk och då tänkte jag att det är inte helt fel med lite extrapengar till semesterkassan!
 
 
- Min lilla prins hos gudfar på födelsedagsmiddag förra veckan -
 
 
För övrigt har vi haft en kanonhelg(trots brist på bra väder!!). I fredags var tanken att jag skulle ha lite Aloe vera "må bra stund" men alla förutom 2 som skulle komma ställde in så då ställde jag in Aloe veran! Tur var väl det, för vilken mysig kväll vi hade sen. Carolin, William, Emanuel, Linnéa, Marcus, Wilma och Jessica kom hit och vi grillade korv och pratade en massa strunt! Behövs ibland:-) Carro, Wille och Emanuel sov över här och på lördagen åkte jag och Carolin till ett typ regnigt bakluckan. Där fyndade jag lite kläder till Wilma innan det var dags att fara vidare till Himla -butiken. Där inköptes kökshanddukar i rosa och blått + en löpare till köksbordet som är ljust syrenlila, supertjusigt med lite färg i köket. 
 
När vi tagit adjö av familjen Carro och c/o var det dags för nästa gäst, min lilla fina, goa kompis Ellen(+hunden Alice som Adrian är stormförtjust i)! Vi hade myslördag medan Mattias var på kalas. Även Ellen tyckte att vårt gästrum dög att övernatta i så det gjorde hon. 
 
När Ellen åkte på söndagen drog vi iväg till Öregrund för att vaccinera lilleman mot TBE och äta glass vid fyrskeppet, livskvalité! Gott att synda lite också:-) Efter det åkte vi ut till Raggarö och Mattias mamma för lite lunch! Adrian fick åka båt medan vi(M och jag alltså) latade oss i 2 solstolar, dock utan sol.
 
Som ni märker har det varit en fullspäckad helg åter igen! Imorgon bär det kanske av till Uppsala en sväng(om inte vädret gör en helomvändning och blir FANTASTISKT!)
 
Jag slänger in lite bilder från förra veckan för att de är så fina!<3


 
- Vi träffade världens bästa och finaste Linnéa och Wilma -
 

Det var det för denna gång, en liten uppdatering!
 
Kram på er och ha en bra vecka
 
/ Emy
 

Kommentera inlägget här :