Tjejkväll och porträtt

publicerat i
Idag har det bjudits på dåligt väder och tjejkväll. M har hållt på och renoverat i lillskrutts rum så honom har vi inte sett så mycket av! Jag och Adrian har haft en lugn dag inne på grund av allt regnande, ganska mysigt att plocka lite och titta på Pippi Långstrump:-)
 
På eftermiddagen kom världens bästa Ellen hit med hunden Alice, Adrians absoluta favorithund! Vi käkade lite middag och lagom till kaffet kom Linnéa med lilla Wilma hit. Vi tog en promenad med vagnar + hund i en väldigt mygg och bromsrik kväll. Ursch... Ännu lite senare kom även Stina hit och vi har haft en mysig tjejkväll med lite gottgott och film. Nu har tjejerna gått i säng och jag sitter här och bloggar! Håller under tiden på att ladda upp bilder att framkalla men det tar en jäkla tid. Så trött på segt internet...
 
Dagens fotoutmaning är: "Porträtt"
 
 
Jag har valt en av mina gamla favoriter. Här är Adrian exakt 4 månader gammal, min fina, glada bebis i morfars knä. Konstigt egentligen hur mycket man kan älska ett barn, innan jag fick honom kunde jag inte föreställa mig vad kärlek till ett barn betydde och nu är det just honom allt kretsar kring.
 
- Vilken tur att vi fick just dig Adrian -
 
 1. Dagen... | 2. Gammal och ung | 3. Porträtt | 4. Djur | 5. Något jag fått eller ärvt | 6. Min favoritplats | 7. En hörna av trädgården... | 8. DIY | 9. Frukost | 10. Favorit i garderoben | 11. Entré | 12. Längs vägen... | 13. Mitt kök | 14. Livsviktigt | 15. Detaljer | 16. Från ovan | 17. Drömresa | 18. Färger | 19. Närbild | 20. Doft | 21. Hobby | 22. Stilleben | 23. Ta tillvara på... | 24. Landskap | 25. Min stil | 26. Det käraste jag har | 27. Soffbild | 28. Hösttankar | 29. Jag | 30. Familj | 31. Glädje |
 
Ha en bra helg!

Kram
/ Emy
 

Kommentera inlägget här :