Liten uppdatering om lilla livet.

publicerat i Livet jag lever, Min skatt;
En sak i taget. Först och främst vill jag säga tack till er fina vänner och bekanta som hört av sig efter mitt inlägg i tisdags. Det värmer ska ni veta.
 
Runt omkring den här dagen, 28 augusti, så pågår livet som vanligt. Jobb, hämtning och lämning på dagis, renovering, matstress och allt annat som hör vardagen till. Min lilla tuss har varit väldigt ledsen när jag lämnat honom på förskolan, jag hoppas det är en övergående fas. Jag känner mig som världens elakaste mamma som lämnar honom gråtande. Så som sagt, jag hoppas det går över snart.
Han är desto gladare när jag hämtar honom dock! Igår åkte vi hem från Östhammar vid 15-tiden och när vi kom in till oss sa Adrian direkt:"Titta på pippi"! Han är heelt tokig i Pippi Långstrump och eftersom vädret var lite halvdant tyckte jag att lite soffmys var på sin plats. Det blev äpple och pippi på de sju haven.
 
- äpple är mumsfillibabba -
 
Nu ska jag snart åka till jobbet för ett kvällspass och sedan är det jobb fram till söndag. Imorgon blir det även dop för lille Aron i Valö. Länge sen vi var på dop så det ska bli jätteroligt!
 
Ha en kanonhelg så hörs vi snart igen.
 
Kram Emy
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av hanna:

Jack var också superledsen första veckan efter sommaren men nu har det gått över och är nästan tvärtom, han slänger sig i famnen på fröknarna ^^ Så det går nog över snart ;) Igår när jag hämtade jack så satt adrian i sovrummet (jack sov fortfarande) där i vagnen och lekte med en leksak, så han följde med oss ut och satt sen och myste när vi gick ^^ så han klarar sig bra :) Syns på dopet!

Kommentera inlägget här :