Återfall och 3-års kalas!

publicerat i

Hej alla godingar! Nu är det nästan 1 månad sen jag sist skrev, hemskt dåligt av mig! Vi var ju på Gotland 1 vecka som sagt och sen har liksom semesterfirarn i mig skitit i det här med rutiner och bloggande! Jag ber om ursäkt för det. Regnig semester har det varit för det mesta fast med några soliga dagar:-) Och fantastiskt skönt har det varit att vara ledig. Idag flyttar en av kattungarna till en jobbarkompis till mig, ska bli ganska skönt men också sorgligt. Kommer sakna lille Eskil! Vid lunchtid ska vi hämta Adrian hos farmor, han har sovit där i 2 nätter när vi var på kryssning. Jag längtar efter mitt lilla bustroll. Efter det ska vi till Alex, världens bästa systerson, som fyller 3 år idag! Jag kan inte fatta att det är tre år sedan som jag blev den lyckligaste mostern i Uppsala län(eller kanske till och med hela världen?)! Uppdaterar med lite bilder senare:-) Kram på er finingar! Vilka ni nu är som läser min blogg:-) / Emy

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Carolin:

Jippi Äntligen är du tillbaka! =)
Men eftersom jag har turen att träffa dig så mycket så har jag rätt bra koll på vad du sysslar med men har ändå saknat att du inte uppdaterat här (för när man inte hört eller sett dig på några dagar och man små saknar dig så är det toppen att kunna smyga in här) =) Puss på dig bästa svägerska!

Svar: Gullig du är då!:-) Tur att det är någon som följer mig i alla fall!:-) Puss på dig själv finaste<3
Emy Selander

Kommentera inlägget här :