Ny vecka

publicerat i Livet jag lever;
Ja, ny vecka som sagt. Helgen bestod av jobb men också en tjejkväll. I lördags efter jobbet åt jag och Linnéa middag på Gladan i Östhammar. Det blev en grekisk meny, mycket gott! Sedan begav vi oss till Sandra som hade ordnat ett homeparty. Det var inget vanligt homeparty med ljus eller inredning utan det var visning av sexleksaker! Lite roligt med ett annorlunda tema, det fnissades en hel del. Men överlag en mycket bra kväll med goa tjejer och roliga samtalsämnen.
 
 
På söndagen åkte M till Leksand med en kompis för att köpa en skoter. Jag och lillskrutt stannade hemma och så kom fina Matilda och Björn förbi och fikade. Jag säger det igen, jag önskar verkligen vi kunde ses oftare! Längtar nästan jämt efter henne. Men snart så!
 
På söndagskvällen var det jobb som gällde igen. Tycker verkligen inte om att jobba helg men nu är det en hel månad kvar till nästa jobbhelg!
 
Idag var jag dock ledig och det blev mammaträff här hemma hos mig! Vi var inte så många denna gång men vi hade det jättebra och ungarna lekte och hade riktigt skojigt ihop. Det är så roligt att se dem ihop nu när de är lite äldre. Adrian och Walle gick in i vårt sovrum och stängde dörren om sig, när jag gick för att titta vad de höll på med så satt de och pratade och skrattade och jag skulle absolute stänga dörren igen. Gulligt! Jag är verkligen glad att just vi i vårt "gäng" råkade vara gravida för första gången samtidigt, annars hade vi aldrig träffats!
 
Nu på kvällen kom Elida och Johanna förbi och fikade, också väldigt trevligt! Man kan säga att det har varit en fullspäckad måndag.
 
 
 
Bilderna är från Adrians bad i fredags, tyckte de var så gulliga. Världens finaste lilla kille!
Imorgon är det tisdag som innehåller kvällsjobb. Men något roligt ska vi väl hinna med innan klockan 14!
 
Kram
/Emy
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Matilda:

Åh, jag längtar efter dig med. Jag och Björn sa det att vi är rätt så sugna på att bara flytta NU. Så fort huset är klart kommer vi typ dras ut dit haha. Hoppas det iaf! <3

Kommentera inlägget här :