Gammal och ung...

publicerat i
Dagen skulle ha bjudit på ett thunsbesök med Sandra, Linnéa och barnen, men icke! Adrian hade feber igår och verkade inte kry imorse, ett thunsbesök kändes alltså mindre aktuellt.. Vilken tur för oss att min storebror och hans sambo är på besök och kunde underhålla oss.
 
Lillskrutt kryade till sig på eftermiddagen lagom till att vi skulle på middag hos K&G + kottar! Det bjöds på grillat(så rackarns gott var det!) och glass med chokladsås till dessert.
Vi passade även på att uppvakta lilla L med paket då hon fyller 2 år imorgon, doch var det Adison som öppnade hennes paket. Kan bli lite så ibland när man är 2 år.
Tack goa vänner för en trevlig kväll!:-)
 
 
 
Dagens fotoutmaning är: "Gammal & ung".

Jag har valt en bild från idag på morbror Robin och systerson Adrian när de undersöker morbrors gamla "transformers" som hittades i en kartong på vinden tidigare på dagen.
 

- Gammal(Förlåt Robin!) möter ung i lekens värld. -
 
 
 1. Dagen... | 2. Gammal och ung | 3. Porträtt | 4. Djur | 5. Något jag fått eller ärvt | 6. Min favoritplats | 7. En hörna av trädgården... | 8. DIY | 9. Frukost | 10. Favorit i garderoben | 11. Entré | 12. Längs vägen... | 13. Mitt kök | 14. Livsviktigt | 15. Detaljer | 16. Från ovan | 17. Drömresa | 18. Färger | 19. Närbild | 20. Doft | 21. Hobby | 22. Stilleben | 23. Ta tillvara på... | 24. Landskap | 25. Min stil | 26. Det käraste jag har | 27. Soffbild | 28. Hösttankar | 29. Jag | 30. Familj | 31. Glädje |
 
 
Kram!
/ Emy
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :